Ptejte se mě na co chcete

Dobrý podvečer,
já, obraz Albuse Percivala Wulfrica Briana Brumbála, bývaého kouzelník, největšího hlavouna Starostolce, bývalého ředitel bradavické školy čar a kouzel, jsem se uvolil, že podstoupím několik zvědavých dotazů. Ať jste mudla, nečistokrevný či čistokrevný kouzelník, je mi ctí, že zde mohu být a objasnit vám některé věci..
Ptejte se mě na co chcete, já odpovím. Jak, to už záleží na mně..
Vrták! Brekot! Veteš! Cuk!

238 komentuje Ptejte se mě na co chcete

  • VodouchE  píše:

    A odpovítš mi na otázku, jestli vaše smrt kterou podle všeho zavinil S.Snape byla mezi vámi a Snapeem předem domluven, nebo jsem si právě vyplýtvala zbytečně otázku? VodouchE

  • HPGirl  píše:

    Mně by zajímalo, jestli jste zamilován do madame Pomfreyové nebo Minervy McGonagallové či někoho jiného?:)))

  • Klára  píše:

    Chtěla bych se zeptat proč ste držel před Harrym tak dlouho v tajnosti věci, které by měl vědět!!Myslím že to nebylo zrovna fér a kdyby ste mu to řekl dřív, myslím o věštbě a Voldemortovi tak by to bylo lepší a možná by nemuselo zemřít tolik lidí!!

  • slunenka  píše:

    Pana profesore, zajímalo by mě jak si bez vás váš milovaný Harry poradí? Nehodláte mu pomoci ze záhrobí?

  • Lelli  píše:

    Jste mrtvý?

  • Phyllis  píše:

    a co třeba.. Kdy jste naposledy viděl svého bratra? :-P

  • barka  píše:

    A když už jsme u Abrfortha…co dělá? A hlavně… jak jste si spálil svou ruku?

  • jahudka  píše:

    Mate rad jahodovou zmrzlinu, pokud ano uvedte prosim proc a pokud ne, tak taky:)))

  • Lenka  píše:

    Proč jste nosil půlměsíčkové brýle?

  • Paprika  píše:

    Moc by mě zajímalo, proč jste Harrymu nedal nějaký obraz jeho rodičů. Když vy, jako obraz "myslíte" a mluvíte jako skutečný Albus Brumbál – (prosím neurazte se),  tak by si mohl Harry taky klidně poklábosit alespoň s něčím,co hodně jeho rodiče připomíná. :-?

  • Gaelon as. nomisek  píše:

    hele, pane profesore, fakt vim, že mi na to asi neodpovíte, ale proč jste vypil ten nápoj, jed či co tam v té misce bylo? myslím, že byste neriskoval život ani újmu na zdraví aniž by jste si nejdřív neověřil pravost toho přívěsku…

  • Ragnar  píše:

    A proč jste zmrazil Harryho když vtrhl Draco na balkon veže?? a místo toho jste draca neodzbrojil?(nebo ještě líp nezabil?)

  • Bára  píše:

    Dobrý den pane profesore, vzhledem k tomu že již skoro všechny otázky byly vyčerpány tak já se ptám, proč jste po turnaji tří kouzelníků nedal vypít Harrymu Veritasérum před ministrem, tím by jste mu dokázal že mluvíte pravdu…

  • Albus Brumbál  píše:

    Vodouch: odpověď na tuto otázku zná i Severus, zkus se ho zeptat, až tu příště bude. Plně důvěřuji Harryho rozhodnutím a jemu samotnému, nevím, co teď myslí on.. co myslíš ty?

    HPGirl: Opravdu mohu s čistým svědomím a se srdcem na dlani potvrdit, že nejsem zamilován ani do profesorky, ani do madam Pomfreyové. Avšak, ode dne, kdy mi pochválila mé klapky na uši, mám pro ni slabost. Je to skvělá žena. Obě dvě jsou skvělé.

    Klára: ano, tohle je hodně dobrá otázka. Přesně, jak jsem to vysvětlil Harrymu, tak to vysvětlím tobě. Byl jsem jenom člověk, starý, bláhový a narozdíl od Voldemorta jsem měl city. Harry byl pro mě velice důležitá osoba, měl jsem ho rád, jako by byl můj vlastní vnuk. Měl jsem o něj starost, měl jsem strach, snažil jsem se ho uchránit od všeho zla, a tak jsem to odkládal co nejdál, i když jsem věděl, že je to velice nadaný a vysoce inteligentní chlapec. Na svůj věk neobyčejný. Už tehdy jsem věděl, že dělám chybu, ale stejně mi mé svědomí nedalo. Snažil jsem se hrát na jeho ochránce a přitom to bylo naopak. Ani já nejsem neomylný, nikdo není dokonalý a tak starý člověk jako já dělá také chyby.

    Slunenka: Harry si beze mě poradí. Jak už jsem říkal, je to vysoce inteligentní žák a má vydrž a vytrvalost. Je to hodně nadaný chlapec a je vyvolený. Harry není ten, kdož se musí každého chytat za lem kabátu, Harry je samostatný a racionálně uvažující osoba. Já mu plně důvěřuji, doposud toho dokázal plno a ještě dokáže. Má mou plnou důvěru. A pokud jde o mé rady, Harry si pro ně vždy může přijít do ředitelny k mému obrazu, i když si myslím, že už se tam nikdy neobjeví. Co jsem slyšel, tak opustil školu.

    Lelli: ano, jsem. Není obraz dostatečným důkazem?

    Barka: to jsou dva dotazy. Ruku jsem si spálil, když jsem se pokoušel zničit Voldemortův Viteál.

    Jahudka: mám rád všechny druhy zmrzliny, je to moje oblíbená sladkost, ale citrónovou jsem vždy řadil na první místo.

    Lenka: Když jsem je začal nosit, byla to velká móda. V době, kdy jsem vyrůstal, kdy jsem začal učit a nosit brýle, ještě moderní brýle nebyly a tyto mi padly do oka. Už bych je nevyměnil, staly se mou součástí.

    Paprika: ne každý mrtvý má svůj obraz. To by si Harry mohl někde sehnat i Siriův, nemyslíš?

    nomisek: na to opravdu neodpovím. Už mi nepřísluší vám tohle sdělovat, autorka tohot příběhu se o to jistě postará a Harry na to přijde. Nechte to tedy na něm …

    Pro dnešní večer se loučím.

  • Lulinka  píše:

    Kde berete tolik trpělivosti?Vždy jste tak klidný a vyrovný i kdyby padali trakače tak vás to jako by vůbec nepřekvapí.

  • Rebelka  píše:

    Co si pane bývalý řediteli myslíte o fanfictions povídkách, ve kterých je např. podrobně vylíčený váš pohlavní styk s Hagridem?

  • Albus Brumbál  píše:

    Ragnar: Zabít Draca? Ne, tohle by to nevyřešilo. Draco má ještě šanci na náprvu, není tak špatný, jak se zdá. Je zřetelné, že ke svému otci má ještě daleko. On si nezvolil to, čím bude. Draco má ještě šanci, já jsem ho o ni nemohl připravit. A proč jsem ho neodzbrojil? Na tohle bohužel nemohu přímo odpovědět, zkrátka jsem měl pádný důvod.

    Bára: a věříš tomu, že by Kornelius tohle riziko podstoupil? Už delší dobu na něm byla znát nevolu vůči našemu tvrzení. Vedlo by to k radikálním změnám v jeho funkci, k reformám.. musel by se více stát ministrem, teď smaozřejmě nechci podkopávat jeho autoritu, osobnost.. ale není žádným tajemstvím, že si Kornelius Popletal nikdy sám nedokázal poradit, potřeboval k tomu lidi. Nejednou mi poslal sovu.. ale přišel čas, aby se mohl zbavit nežádoucích účinnlů, překážek.. jako jsem byl já a Harry. Dokud nebylo opravdu potvrzeno jinými očitými svědky, že Voldemort opravdu žije, ani Veritasérum by nepomohlo.

    Navíc, užitím Veritaséra na Harryho by se vyzradilo více věcí. Podstoupil by tím obrovské riziko. Harryho soukromí je jedna z mála věcí, které mu zbyly. O tohle jsem ho připravit nechtěl. Věřil jsem, že jsou i jiné možnosti, jak dokázat, že lord Voldemort opět povstal.

    Lulinka: Byl jsem už starý a unavený, na vznětlivost a afektovanost už mi nezbýval čas ani síly.. tohle jsem zdědil po svých předcích. Dvakrát měř a potom řeš.

    Rebelka: Opravdu si myslíš, že jsou to pouhé fanfiction? (úsměv) Ne, opravdu jsou to jen povídky. Ale já nejsem člověk, který všechny odsuzuje. Když si tohle o mně někdo myslí, nechť si to myslí. Nejsem nucen jim skládat účty. Ale je potřeba si ze sebe dělat legraci, obyčejný život by byl nudný. I takové věci existují, nebráním se jim, když to potěší mnoho lidí, proč ne.

    Navíc samozřejmě všichni ví, že Hagrid je plně oddán Olympě. Co by dělal semnou, starým, nepotřebným člověkem (záblesk v očích), to kdybych byl mladší (smích)..

  • Blanch  píše:

    Mě si tam nevšímejte :))))))

  • Lelli  píše:

    Pane profesore, pro mě opravdu obraz není dostatečným důkazem o tom, že jste mrtvý. Myslím si totiž, že obraz se v ředitelně objeví poté, co přestanete být ředitelem, ne ve chvíli, kdy zemřete. Zdá se mi, že u vaší smrti je mnoho nesrovnalostí, vždyť ani ta Avada Kedavra, kterou jste byl zabit, nefungovala tak, jak měla.

  • Albus Brumbál  píše:

    Téma hodné diskuse, opravdu.

    Uvedu pár důkazů mé smrti. Tak třeba Fawkes. Jeho pláč byl dostatečným důkazem. Přišel o svého pána, fénixové zpívají umíráčky, tohle byl jeden z nich.

    Myslíš, že by mé tělo mohlo přežít ten obrovský pád? Kdepak. Už tak jsem byl nemocný, ochabený, sotva jsem stál na nohách. Do toho kletba od jednoho z nejlepších kouzelníků, které znám, a hned na to pád z věže. Ne, to bych ani já nepřežil.

    Měl jsem pohřeb. Všichni viděli, jak jsem byl pohřben. Zaživa by mě nepohřbili.

    A ředitelna..nejde jen tak přestat být ředitelem. Minerva se automaticky stala ředitelkou školy, hned po tom útoku. To znamená, že jsem tedy přestal být ředitelem, ale způsobila to smrt. Takto z dálky, mimo své komnaty bych těžko dokázal(ještě ve své slabosti) začarovat své komnaty, aby automaticky z Minervy udělaly ředitelku. Navíc, když Bradavice začarovat nelze. I proti takovým kouzlům jsou chráněna. Vzpomeňte si na rok předtím. Přestal jsem být ředitelem, ale Dolores Umbridgeová se do mých komnat, do ředitelny, dostat nemohla. Takže i když jsem oficiálně byl ředitelem, stále jsem jím na půl byl a ta oblast patřila mně. Teď už mi tam nepatřilo nic, umřel jsem. Všechen majetek přešel na Minervu.

    Navíc, obrazy vznikají po smrti kouzelníků. Kdybych byl živý, nemohl bych pobíhat po obraze.

  • Lelli  píše:

    Nejdříve bych se, pane profesore, vyjádřila k vaší poslední větě. Musím namítnout, že už před smrtí jste byl na fotkách v čokoládových žabkách. To je podobná situace. A nyní od začátku. Fawkesův pláč pro mne důkazem není, pokud by bylo vše předem domluveno. Víme, že váš Fénix vás poslouchá. Myslím si, že vaše tělo by dokázalo přežít pád z věže, vždyť když byl Harry ve třetím ročníku, zachránil jste mu život tím, že jste zpomalil jaho pád z koštěte. A jsem přesvědčena, že kouzelník jako vy nepotřebuje nutně ke všemu hůlku. Kletba jednoho z nejlepších kouzelníků, jaké znáte… Ano, ale ona to nemusela být vůbec Avada, kterou na vás použil. Můžeme předpokládat, že vyslovil kletbu, ale neverbálně použil jinou. K vašemu pohřbu – nikdo při něm neviděl vaše tělo. Pohřeb není důkaz. A vaše ředitelna… Rok předtím jsem si myslela, že vy sám jste ji nějak zabezpečil, aby se tam nikdo nedostal. A nyní bych mohla předpokládat, že jste přestal být ředitelem ve chvíli, kdy si vaše okolí začalo myslet, že jste mrtvý.

  • Albus Brumbál  píše:

    Důmyslná to dívčina. Ale věz, že já sám vím dobře, zda jsem mrtvý nebo ne.(ostatně, J. K. Rowling má stejný názor).

  • Albus Brumbál  píše:

    Jinak, fotografie a obrazy, to je něco jiného. Fotografii musí někdo nafotit, kdežto obraz posmrtných vzniká sám. Po smrti majitele rámu. Z života na zemi se přemístí do života v rámu. Respektive do více rámů.

  • Lelli  píše:

    Děkuji, že mě považujete za důmyslnou, já musím říct, že vás již dlouhou dobu považuji za mrtvého. Jen jsem se chtěla ujistit, že se za mrtvého považujete i vy sám.  Ovšem nevím, zda mohu souhlasit s vaším tvrzením, že JKR má stejný názor. Pokud vím, řekla, že lidem nechává naději. Vím, že je to jen naděje a uznávám, že jste mrtvý. (Ale ta Snapeova Avada mi stejně nedá spát…) Přestože vás Snape zabil, jsem přesvědčena o jeho loajalitě k vám. Věřím, že váš názor na něj je stejný.

  • Blanch  píše:

    Hned zezačátku, kdy vyšla kniha a fanoušci se jí ptali, tak říkala, že je opravdu mrtvý.. teď se zase vykrucuje.. tohle ona dělá často..dělala to i u Siria

  • Albus Brumbál  píše:

    Já Severusovi stále plně důvěřuji. Toť vše, co k tomu mohu říct.

  • Lelli  píše:

    Blanch: Tak to jsem neslyšela, já četla jen ten její výrok o tom, že dává lidem naději… Ale tak nevadí, já jsem o tom stejně byla přesvědčená, že je mrtvý.

  • Lelli  píše:

    To jsem ráda, že jsme se tak pěkně shodli, pane profesore.

  • Blanch  píše:

    Taky mu důvěřuji a myslím si, že je Brumbál mrtvý. Ale Snape má, stejně jako Albusovu, mou plnou důvěru..

  • Albus Brumbál  píše:

    Těší mě, že přese všechno svět Severuse Snapea nezavrhl. Ne, on si to opravdu nezaslouží.

  • Lebel  píše:

    Vážený pane profesore! Dlouho jsem přemýšlele, na co se Vás zeptat a došla jsem k závěru, že mi nejvíc vrtá hlavou, co je: Vrták! Brekot! Veteš! Cuk!?  Možná jsem trocu natvrdlá, ale já to prostě nechápu. Tato otázka mi vrtá v hlavě již několik let a doufám, že mi ji zodpovíte. Velice děkuji.

  • Albus Brumbál  píše:

    Prostě taková slůvka na pobavení. Mátl jsem tím studenty. Vydával jsem to za kouzla, ale přitom jsem si z nich tropil jen blázny. Já sám jsem byl blázen, občas přišlo i na takové věci..

    Nehledejte v tom větší význam.

  • Rebelka  píše:

    Tohle není dotaz, spíš dodatek k diskusi s Lelli- řekla bych, že největším důkazem je to, že přestalo účinkovat to svěrací kouzlo na Herrym- vždyť to se stane jen, když je ten, kdo ho vyšle posmrti:)

  • Lelli  píše:

    Pane profesore, jsou i takoví lidé, kteří ho zavrhli. Předpokládám, že v kouzelnickém světě většina, ne-li všichni.

  • Melodye  píše:

    Pane profesore jen by mě zajímalo, jak se žije v obráze a jestli máte vnoučata?

  • Klára  píše:

    Já bych chtěla jenom dodat to, že nechápu jak můžete nadále důvěřovat Severusi Snapeovi!!Jé více než jasné že ted je na té špatné straně, a to proto, že už nikoho z dobré strany nemá!!Myslím tím že když vás zabil (a to ví každý) tak si znepřátelil všechny lidi!!U Voldemorta má zastání, vždyt on se ani vrátit nemůže, protože by ho zavrhli, možná zabili!!!

    Řeknu vám ted tohle, Severus Snape je osoba kterou nejvíce nesnáším ve vašem světě, ano ještě více než Lorda Voldemorta!!!Já mu totiž celou dobu tak plně důvěřovala, jako vy, celých šest let sem si myslela že se opravdu změnil!!!Byla sem až šokována co udělal nemohla sem tomu uvěřit!!!Takže tohle je poprvé co s vámi nesouhlasím!!Severus Snape je lhář, podvodník a pravá ruka Voldemorta!!!

  • Kačulín  píše:

    Pane profesore mě by zajímalo jaký předmět jste učil před tím než jste se stal ředitelem?

  • Anonimka  píše:

    pane profesore chtěla jsem se zeptatjaktože se nepoužilo k vyslíchání Siriuse veritasérium  pak by se dokázalo že on nezradil Potterovi.

    PS:Kačulín mě by zajímalo jestli jsi blbá nebo jsi nečetla 2 díl je tam jasně napsáno                          

    PŘEMĚŇOVÁNÍ!!!!!!!

  • Lola  píše:

    Pane bývalí řediteli, chci se zeptat,  koho typujete, že zvítězí dobro nebo zlo?(myslím tím Harry nebo Tom.)

  • Lenka  píše:

    Anonimko nech si ty urážky, člověk si nemůže pamatovat všechno. jsi dost drzá. Trochu se klidni.

  • Ragnar  píše:

    Mistře Brumbále chtěl sem se jen zeptat jestli nechcete harrymu radit ze svého Obrazu,Bradavice určitě není jediné místo kde váš obraz je,a proto by jste mohl Harrymu poradit se zničením viteálů……a váš názor na Draca nesdílím,je to malej parchant který si zaslouží trest,a kdyby nesouhlasil se svým otcem tak by se vám hned přiznal a schoval se před otcem a smrtijedy v bradavicích,on místo toho sprovoznil tu skříň kterou se smrtijedi dostali do Bradavic……Jednoznačně je Draco ¨zasranej" smrtijed a dofám že ho dostane některý z bysrozorů nebo nejlépe Harry sám

  • R.A.B.  píše:

    Pane profesore, jeden malý dotaz, co posloucháte za hudbu (kromě komorní)?

  • Francis  píše:

    Vážený pane profesore, ráda bych se Vás zeptala, co si myslíte o Blanch (poku jí ovšem znáte a můžete ji posoudit). Uctivě děkuji

  • Terulka  píše:

    Přeji pěkný podvečer pane profesore! Chtěla bych se zeptat, jak je možné, že před vámi vaši studenti Sirius Black, James Potter a Petr Pettigrew zatajili svou "přeměnu" ve zvěromágy, když se říká, že víte a vidíte vše?

  • Lenka  píše:

    Terul: Dobrý dotaz.

  • bum  píše:

    Mě by zajímalo jak se jmenuje celým jménem váš bratr….

  • Phyllis  píše:

    Ter: to je sice hezkej doztaz, ale klidně se vsadím, že vím, co profesor odpoví :)))

  • HPGirl  píše:

    Phyll:co myslíš že odpoví teda?:)

  • Klára  píše:

    Ragnar: souhlasím s tebou

  • Tanril  píše:

    Pane řediteli, jak tu tak pročítám předchozí dotazy, napadá mě pouze jedna otázka, kterou bych Vám mohla položit: Kdyby se Severus Snape (myslím ještě za dob své profesorské kariéry)  objevil na snídani ve Velké síni s růžovými vlasy, jaká by byla Vaše reakce?

  • Phyllis  píše:

    HPGirl: no že ne každý může vědět vše, jako bys to nevěděla :)))

    Ragnar: no nepřeháníš to trošku? Draco je sice zrádce, ale to Sirius přeci taky, ne? a i přes to ho všichni obdivují :))) a pozor, abys neurazila Amálku a ostatní :)))

  • erni adewenterová  píše:

    nejdříve přeji kouzelý večer. Víme, že máte obraz ve své někdejší pracobně, ale máte ho i někde jinde jako třeba vaše předchůdkyně, co má také obraz u sv. Munga? Řekla bych, že zajisté ano ,  a možná jich máte více než jeden…Kde, kam, proč a kam nejraději cestujete?

  • Ragnar  píše:

    Phyllis:  Sirius nebyl nikdy zrádce……To si ho s někým pleteš

  • Klára  píše:

    Phyllis: Vsadím se že sis ho spletl se Snapem!!

  • Nicol  píše:

    Pane, profesore, chtela jsem se vas zeptat na to, proc porad mate rad strejdu Severuse? a jak byste se zachoval, kdyby se zapomnel prevlict a na snidani by sel v nocni kosilce s kytickama?

    P.S.-Ja Dracovi taky verim, vzdyt on vas nezabil, to Sevie

  • Ragnar  píše:

    Snape i Draco patří do Azkabanu na doživotí

  • Paprika - Ragnar  píše:

    Já bych tam neposlala nikdy ani jednoho. Navíc si myslím, že Snape Harrymu zachrání v 7 život,nebo něco takovýho a i Draco se přidá na stranu dobra (snad)

  • ernia dewenterová  píše:

    pro papriku: nemyslim si, že draco, ale spíš petr( červ)

  • Klára  píše:

    Ragnar: Sohlasím s tebou Snape at jde do Azkabanu!!!Ale Draco Malfoy si myslím že je vevnitř dobrej!!Kdyby byl tak špatnej jako oni, tak by Brumbála zabil sám!!!

    Myslím že to dokazuje i to když brečel na tom záchodě u ufňukané Uršuly!!

    Toho bych ještě nezavrhovala, ale věčit někomu kdo vás zabil . . . zůstává rozum stát

  • Mia  píše:

    Dobrý den pane profesore, mě neskutečně zajímá, co jste viděl v zrcadle z Erisedu a jestli byste to tam viděl až do dne své smrti nebo se to změnilo. Nějaké ponožky vám opravdu nevěřím… Díky

  • Verča  píše:

    Dobrý dne pane profesore, moc by mě  zajímalo jestli se vám líbí metal :))

  • adam  píše:

    Vážený pane profesore nebožtíku,

    já bych se vás chtěl zeptat na spoustu věcí, tak to vyřeším takto:

    Máte e-majla???????????????????????

    (doufám, že tomu budete rozumět: e-mail je taková věc v počítači, přes ktrou si můžete posílat e-maily)

                                             Adam

    Ragnar: Jo, jo, ale nezapomínej že v AZKABANU NEjsou mozkomorové!!!

  • Ragnar  píše:

    Aha no tak to si tam musí miisterstvo pořídit jiný zrůdy na deptání vězňů……a lidi je divný že se Draca zastáváte,on brečel jen proto že mu plán nevycházel a hrozilo mu selhání…a když ho Harry načapal tak chtěl použít Cruciatus…Draco je podle mně odepsanej

  • Klára  píše:

    Já myslím že je na tom Draco furt lépe než Snape, to on zabil Brumbála!!!

    Ale Draco to neudělal!!!A proč asi???

    Ragnar: Četl si tu povídku od blanch "Dracův příběh"???Přečti si ji, možná pak změníš názor!!!Já vím že je to vymyšlený, ale tak nějak ho chápu!!!On se bojí neposlechnout svého otce!!!Myslím že Harrymu i Ronovi a Hermioně závidí.

  • Ragnar  píše:

    Jo to si myslím taky,ale kdyby normálně uvažoval tak by to Brumbálovi řekl a schoval by se v Bradavicích,Brumbál by ho před otcem ochránil…Jenže myslím si že Draco to vše udělal i z vlastní vůle

  • Klára  píše:

    No na tom něco je, ale hlavní je že nezabil a já věřím tomu že se přidá nakonec k Harrymu a k ostatním!!!

    Stejně souhlasím s tím aby šel Snape na doživotí do Azkabanu!!!Nebo ještě lépe, aby měl něco udělat pro Voldemorta, něco velmi důležitého, nakonec to podělal a Voldemort by ho zabil jak nejhrůzněji by dovedl!!!Jenže ani to nebude rovno Brumbálově smrti!!!

  • Bára  píše:

    Já si teda myslím že nakonec Snape Harryho zachrání a přitom zemře, to je takový dobrý konec. Podle mě totiž Snape zas až tak hrozný není…

  • Lelli  píše:

    Klára atd.: Já nechápu, co tady všichni máte proti Snapeovi. Na doživotí v Azkabanu… Proboha… To si opravdu myslíte, že zabil Brumbála, protože je na Voldyho straně?

  • Giny  píše:

    Souhlasím s Lelli podle mě si to Snape s Brumbálem domluvily a takés si myslím že Harryho zachrání R.A.B. a kamarád si myslí

    že R.A.B. je Regie a kdo je Regie chvilka napětí.

    Regulus A. Black

    kdo ví jaká je pravda a teď k dotazu Profesore Brumbále kdo myslíte že je R.A.B.

  • Ragnar  píše:

    i kdyby se chtěl Draco přidat na harryho stranu,Harry by mu k tomu nedal šanci…a mně je jedno jestli Brumbála zabil Draco nebo Snape,oba se provinili jeden to připravil druhý to vykonal

  • ernia  píše:

    neřekla bych že R.A.B. je  Black…. to bude zřejmě někdo novej a nebo někdo, koho Roulinková někde zmínila, ale ne jako nějakou důležitou postavu..co takhle někdo od Boneoů?( nebo jak se to píše)

  • Ragnar  píše:

    mohl by to být Brumbálův bratr????

  • Lelli  píše:

    Ragnar: To by tedy nemohl, Brumbál je totiž anglicky Dumbledore…

    ernia: JKR řekla, že už žádné nové důležité postavy nebudou… a na Reguluse ukazuje nejvíc indicií+nějaký cizí překlad, kde ty iniciály přeložili na RAZ a Black je tam nějaké jméno na Z…

  • Klára  píše:

    Mně ted nezajímá Draco, ale Snape, tak lidi proberte se vždyt on zabil Brumbála, zabil velkou část Harryho Duše!!!!Prostě Brumbál v té knize byl takové to bezpečí Harryho, vždycky za ním šel, poradil se, a ted???Já myslím že Draco je v klidu, ale Snape. . . . . . . . .. . To přece nemohli nahrát, vždyt Brumbál je ten, který je jediný koho se Voldemort kdy bál!!!!Tak proč by zabíjeli právě jeho???Blbost žádná domluva!!!Snape je prostě hajzl . . .

  • Klára  píše:

    R.A.B.???No tak bud to bude někdo z těch Blacků, ale žádného Reguluse si nepamatuju!!!A nebo je to opravdu někdo od Brumbála!!!!

  • Bára  píše:

    Klára: Regulus byl mladší bratr Siriuse, ale už má být mrtvej….

  • Klára  píše:

    Bára: A jakto že je mrtvej???A co by teda znamenalo to prostřední písmeno A???

    A taky nezapomen že jediný Sirius byl z rodu Blacků na té dobré straně, takže by těžko mohl pomoct Harrymu, ale možná se mýlím a nebo je to někdo úplně jinej!!

  • Lelli  píše:

    Klára: Dejte pokoj s tím, že R.A.B. je někdo od Brumbála, jednou provždy Brumbál=DDDDDDDumbledore (to D je tam tolikrát, abyste si toho konečně všimli…)

  • Lelli  píše:

    Klára: Reguluse zabili Smrtijedi, protože se rozhodl od Voldemorta odejít. A to písmeno A by znamenalo Alphard – jejich strýc se tak jmenoval..

  • Klára  píše:

    Však já neříkám že je to něco od Brumbála!!!Taky vím že Brumbál je anglicky Dumbledore!!!Ale jenom si myslím že to ten Regulus nebude. Jaké jsou ještě možnosti???Kdo by to mohl být???

  • Lelli  píše:

    No, tak žádná jiná možnost není moc pravděpodobná, nikdo zatím nenašel nikoho jiného, kdo by to mohl být… Mmch. o Regulusovi se baví ve FŘ str. 108, je tam zmíněn i ten strýc Alfard… No, každopádně nikdo zatím nenašel osobu, u které by bylo pravděpodobnější než u Reguluse,, že je RAB

  • Lelli  píše:

    mmch. FŘ str. 113, nahoře – je tam o tom, že našli medailonek, mohl by to být ten horcrux, co Regulus (pokud vezmeme v úvahu, že je RAB) vzal v té jeskyni..

  • Klára  píše:

    Vypadá to víc než pravděpodobně!!!

    No jo já si to ted přečetla a on před patnácti lety umřel, ne???A ještě k tomu si nemyslím že by měl ještě nějaké prostřední jméno !!!

    Na rodokmenech se vždycky píše celé jméno a tam je jen Regulus Black!!!

    Ale je možné že si to A tam napsal, protože strýc byl taky na té dobré straně!! A jak víš že se odtrhl od Pána Zla????

  • Tanril  píše:

    Nevím jak vy, ale pro mě Snape je a pravděpodobně i bude správný, cynický, sarkastický hajzl (omluvte tento výraz), který si pobyt v Azkabanu nezaslouží:) Stále ještě věřím v jeho nevinnu…

  • Klára  píše:

    Ale on zabil!!!!

  • Lenka  píše:

    S tím medajlonkem ste mě dostali. To by docela bylo pravděpodobný. Já si taky myslím, že je to Regulus. Ohledně prostředního jména Harry má taky prostřední jméno a zjistili jsme to až v pátém díle, takže je možné že ho má i Regulus ačkoliv se o něm Rowlingová nezmínila. A ohledně Snapea, nevěřím, že je takový "hajzl" jak všichni tvrdí. Myslím,že to měl s Brumbálem domluvené. Vzpomeňte si na ten rozhovor, který Hagrtid převyprávěl Harrymu a spol. Možná Snape ani nechtěl Brumbála zabít, ale prostě musel, protože mu slíbil, že se bude řídit jeho rozkazy.

  • Bára  píše:

    já souhlasím s Lenkou, kdyby byl Snape tak hnusný jak si někteří myslí, proč by nezabil víc lidí, měl k tomu možnost. A Harrymu by taky mohl něco udělat…

  • Klára  píše:

    No tak počkat Harrymu by nikdy nic neudělal, a proč???Protože ho chce Voldemort zabít sám a Snape mu to nemůže odepřít!!!

    Ale docela jste mě ted dostali holky, já už fakt nevím jak by to mělo být, no uvidíme v sedmém díle, tam se to všechno rozluští!!!Ale konec konců se na to může někdo zeptat pana profesora Brumbála, on nám určitě rád odpoví!!!

  • Barborka(Siriuska)  píše:

    Budete se dneska dívat na Šarlatové písmeno, pane profesore?:DDD

  • Lenka  píše:

    Klára: Jak nemůže odepřít? Kdyby chtěl Harryho zabít a byl by takový grázl, tak by mu bylo jedno, že ho Brumbál vyhodí ze školy a zabil by ho hned v prvním ročníku. Dčtvrťáku nevěděl, že je Voldemort naživu, takže se nemohlo jednat o loajalitu když Harryho nezabil.

  • Klára  píše:

    Vždyt to říkal i před Narcisou a Bellou!!!

    Zůstal v Bradavicích aby byl v bezpečí, on je totální srab!!!Schoval se před ostatníma, měl strach jít do Azkabanu!!!A pak když už věděl že je pán Zla zase zpátky tak za ním ochotně přišel  a Harryho nezabil právě kvůli tomuhle!!!Nikdo Harryho nemůže zabít, protože by ho potom zabil Voldemort!!!

    Když teda Snape dělal toho zvěda pro fénixův řád, tak proč jim neřekl o těch viteálech, musel o nich vědět tohle by si Voldemort nenchal jen pro sebe aspon dva smrtijedi to museli vědět pro případ že by se něco stalo . . . a já myslím že Snape byl jeden z nich . . .tak už si to přiznejme . . . prostě se stal zase smrtijedem!!!

  • Lenka  píše:

    O těch viteálech určitě nikdo nevěděl. Jinak by se na ně zeptal před ostatníma studentama a ne když všichni odešli. Taky je to vysvětleno na tom deníku. Myslíš, že by ho Malfoy použil, kdyby věděl, že je to část duše Voldemorta? Já si myslím, že o tom nikdo kromě něj nevěděl. To by pak ty viteály mohli zničit, Voldemorta zabít a pak nastoupit na jeho místo. Navíc před Narcisou a Belou mohl lhát nikdo mu nedal veritásérum. Počkáme si na poslední díl a uvidíme.

  • Klára  píše:

    Ach jo, tak já sem ted uplne vypatlana!!!

  • Klára  píše:

    Proč ho teda zabil???Vzdyt to byl jediný člověk, který ho měl rád, a taky ho mohl ochránit, a on ho zabije pod nějakou domluvou???

  • Ragnar  píše:

    Snape je prostě vůl

  • Klára  píše:

    Ragnar: si můj člověk :))

  • Ragnar  píše:

    Klára:jo tak to sem rád : – )

  • Klára  píše:

    Jediní my dva víme co je to Snape za hajzla!!

  • Lelli  píše:

    Ale no tak… Opravdu si myslíte, že by se Brumbál doprošoval Snapea, aby ho nezabíjel? Copak to je Brumbálův styl? Když sám řekl, že "pro spořádanou mysl je smrt jen další velké dobrodružství"? Pochybuju, že by se Brumbál doprošoval o svůj život…

  • Lenka  píše:

    Lelli: Já si to myslím taky. Podle mě tím dodával Snapeovi odvahu. Prosil ho, aby splnil co mu slíbil. Určitě neprosil o svůj život. TO by mi na něj nesedělo.

  • barka  píše:

    Ragnar, Klára: jsme tři!!!

    Lelli: myslím že to nebylo kvůli životu, ale že nechtěl, aby si Snape zničil život se Smrtijedy

  • Klára  píše:

    Lelli a Lenka: Vy by ste ho zabili???

  • Klára  píše:

    Barka: Vítej mezi námi:))

  • Lenka  píše:

    Klára: Pokud bych byla na Snapeovo místě a něco slíbila tak jo. To by taky vysvětlovalo ten jeho výraz. Jak byl naštvaný, bylo to proto, že ho Brumbál dostal do takové situace ze které se jinak dostat nemohl. Já mu prostě věřím.

  • Lelli  píše:

    Klára: Asi by bylo trapné odpovídat stejně jako Lenka přede mnou, ale co nadělám, jsem na tom úplně stejně.

    Barka: A kdyby Snape nezabil Brumbála, tak by si sice možná nezničil život se Smrtijedy, ale rovnou by zemřel, protože Smrtijedi by si mezi sebou zrádce nenechali. Myslíš snad, že ano?

  • Ragnar  píše:

    Klára a Barka:jo Snape je hajlz

    To složil neporušitelný slib je jeho chyba,jen umaštenej kretén jako on to mohl udělat

  • Klára  píše:

    Lelli: Vraťme se k tomu kdo je R.A.B.!!!

    Ty si napsala že to není nikdo od Brumbála, protože ten je anglicky Dumbledore a píšeš že by to mohl být Black, že jeho anglické jméno je na Z!!!!Jenomže příjmení Black se nepřekládá!!!!Ve třetím díle ve filmu na těch novinách v záchraném autobusu je napsáno: Sirius Black. Normálně tak jako u nás!!!Takže kdo je R.A.B.????

  • Klára  píše:

    Vlastně on by to být mohl!!!!

    Regulus Alphred Black.

    Ale jestli je ten překlad opravdu R.A.Z. tak je to někdo jinej!!!

  • Lenka  píše:

    Klára: já to pochopila tak, že v nějaké cizí zemi má přeložené jméno a to pak začíná na Z.

  • Klára  píše:

    No tak v tom případě to není Black!!!

  • Lenka  píše:

    Já bych to už neřešila.

  • Klára  píše:

    Lelli a Lenka: Tak já bych teda osobně Brumbála nezabila a taky Snape to mohl nechat na Dracovi!!!!Mohl se z toho vykroutit!!!!

    Ragnar a Barka: lidi mi je asi nepřesvědčíme!!!

  • Klára  píše:

    No jak já se těším na sedmý díl!!!Chci za každou cenu vědět kdo je R.A.B.!!

  • Lenka  píše:

    Klára: Mě opravdu nepřesvědčíte. Jsem tvrdohlavá jak mezek. Navíc jsem si jistá, že není Severus tak zlý. Myslím si, že je to jen maska za kterou se úspěšně schovává.

  • Blanch  píše:

    Všem: v originále je taky R.A.B ..musím to vědět, překládala jsem ho..

  • Lenka  píše:

    Ahoj Blanch. Čekala jsi tolik komentářů?

  • Blanch  píše:

    Ne, fakt ne..vyvinula se z toho pěkná debata..úplně se v tom ztrácím..

  • Lenka  píše:

    To je mi tě líto. Mohla bych tě poprosit aby si se koukla na moje stránky a zkritizovala nové kapitolky?

  • Blanch  píše:

    ne, prosím tě..o takové věci mě nepros.. já fakt nemám čas všešchno číst. Nezlob se, prosím, na mě.. ale nejsi první, kdo mě o to prosí.. a abych si zachovala aspoň trochu volného času, tak to musím odmítnout.. časem se určitě kouknu, ale takhle ne.. já jsem dneska ráda, že dejchám. Měla jsem perný víkend.. ani tyhle příspěvky se mi nechtělo číst.. nechce se mi nic..

    Neber to osobně, já se určitě někdy juknu..ale neber mě jako kritika, já jím nebývám ráda a nestojím o to. Všichni si, kdo ví proč vlastně, myslí, že jsem naprosto úžasná a já nevím, co ještě a že jsem profík a že jsem dobrý kritik, ne, to nejsem.. však máš čtenáře, ti ti řeknou, co potřebuješ…

  • Lenka  píše:

    Já nemyslela hned ale až budeš mít čas.

  • Blanch  píše:

    Nedělejte ze mě něco, co nejsem :)) Já nejsem vhodná osoba na kritizování, obrať se raději na http://www.sosaci.net

    Ti se na to specializují..

  • Lenka  píše:

    Já to myslela ne jako kritiku, ale ba jo. To víš, byla si to ty, kdo mě přesvědčil si udělat stránky. Znám tě nejdýl a tak se obracím na tebe. Jestli ti to ale už leze na nervy tak se na ten můj dotaz úplně vykašli.

  • Lelli  píše:

    Klára: K tomu R.A.B.: V angličtině R.A.B.=R.A.B. a Black=Black.. U nás v češtině taky. A v nějaké zemi (už nevím kde) mají iniciály R.A.B. přeloženy na R.A.Z. a jméno Black na nějaké jméno, které začíná na Z. Jo?

  • janicek  píše:

    ahoj Blanch ja uz ti psala jinde tak se nediv ze to bude 2krat.Chtela bych te poprosit o jednu vec jsem zacatecnik a dneska jsem napsala svoji prvni povidku strasne me to chytlo a tak potrebuju poradit jak to mam zverejnit potrebuju znat nazor ostatnich abych mohla psat dale  nechci te zatezovat ale ty jsi v tom uz skusena a tvoje povidky jsou o hodne pokrocilejsi a tak se ptam tebe.

  • Klára  píše:

    Lelli: Promin, já myslela že tou zemí myslíš Anglii!!!Omlouvám se!!

  • Klára  píše:

    Nikdy sem nepřišla na to, co znamenají ta slova na zrcadle z Erisedu!!!Je to v prvním díle na straně 193!!!Do oblouku toho zrcadla je vyrytý nápis: "Mízar bozyhu otešave lařáv ten" . Jako vůbec nevím co to znamená, jestli to ví někdo z vás tak to tady prosím napište, pořád mi to leží v hlavě!!!

  • Lenka  píše:

    Kláro: Já si myslím, že to někde vysvětleno bylo. Jen si nemohu vzpomenout kde jsem to četla. Pokud si to pamatuju, tak to je něco na styl "otevři své srdce a já ti ukáži po čem toužíš" Nejsem si tím ale vůbec jistá.

  • Klára  píše:

    Nevím to jistě ale v pátém díle, myslím jak byly na tom ministerstvu. No asi si začnu číst zase od prvního dílu:))

  • Barborka Siriuska  píše:

    Chjo, proc mi neodpovidate??? :-((

  • Blanch  píše:

    Barčo: já s eneodpověděla na nějakých 60 komentářů :)) Jaksi jsem byla celý víkend mimo

  • ll  píše:

    dovolí mi mamka toho velkýho psa??

  • Peryka  píše:

    Prosím Vás myslíte si,  že Harry ví všechno a je dobře připraven k souboji s Voldemortem, nebo ještě něco jste mu neřekl? Díky

  • Klára  píše:

    ll: Myslíš že to Brumbál bude vědět???:)))

  • Alia  píše:

    Já bych se chtěla zeptat, co vidítě v zrcadle z Erisedu a v co se změní váš bubák.

    Děkuji za odpověď!

  • voldemord  píše:

    ja si te najdu  brumbale i kdyz si mrtvej ale po pravde se mi  ulevilo ze uz mi nikdo nerika ze ty si nejmocnejsi kouzelnik vsech  dob je to des tet ale jsem to jáááááá coz je to nejlepsi  hahahahahahaha

  • Blanch  píše:

    :)))))

    Albus Brumbál přijde odpovědět asi až zítra, dneska nemá dostatek času..

  • Melodye  píše:

    Blanch: To jsem ráda, už mě opravdu zajímá jak se žije v obrazea jestli má vnoučata:))

  • Klára  píše:

    že se na to ten brumbál nevyprdne, mě by se nechtělo odpovídat na 90 dotazů!!!

  • Blanch  píše:

    :)) Bude muset, je zde hostem a uvolil se na celý týden :))

  • Lenka  píše:

    Je mi líto hostitelky, která mu ty vzkazy bude muset najít. Přeci ho nenechá dělat "špinavou" práci. :o)))))

  • Klára  píše:

    Blanch: je mi tě fakt líto!!!:)))

  • Blanch  píše:

    🙂 no jo..ta vidina je děsná..

  • ernia  píše:

    blanch: a co moje otázka? bééééééé

  • Hermiona  píše:

    Tohle určitě budete vědět, kdo tady bude příští týden pane profesore???

  • Blanch  píše:

    ernia: ježiši, počkej :)) Na všechny dojde :))) Psala jsem, že pan profesor přijde dnes :)))

  • Klára  píše:

    Blanch: dnes????Chudáčku!!!!:)))

  • Klára  píše:

    No pane profesore???Ste tu???Psal jste že dnes přijdete!!!Do konce dneška máte už jen zhruba 2 a půl hodiny!!!!:)))

  • Lebel  píše:

    Vážený pane profesore, ráda bych se Vás zptala, jak by se Vám líbyl, jako nový ředitel Bradavic, Severus Snape. Děkuji za Vaši (případnou) odpověď. P. S.: Myslím to smrtelně vážně!

  • Blanch  píše:

    Omlouvám se všem, že jsem včera neovdpovídala..vlastně pan profesor..ale ani dnes to nepůjde. Mám moc práce do školy. Včera mi později ani už nešel net, takže jsem se sem nemohla dostat a dneska musím zapracovat na seminárce, kterou musím do pátku odevzdat ke kontrole, takže je mi líto.

  • Lola  píše:

    Teda Blanch musím říct, že tě vážně budu obdivovat jestli odpovíš na všechny dotazy, teda éé chtěla jsem říct že budu obdivovat pana profesora. :o)

  • Blanch  píše:

    Já budu pana profesora taky obdivovat 🙂

  • Klára  píše:

    Blanch: fakt nechci nějak rýpat, ale dnes je to týden co je tu profesor Brumbál, ted by měl podle pravidel nastoupit někdo jiný. Možná to vyřeší nějaké prodloužení anebo neodpovíš na dotazy a příde někdo jinej. Jak to uděláš???Nebo že by tady byly dvě postavy???Ale to už by si myslím nestíhala vůbec. Chudáčku . .:))

  • Blanch  píše:

    jj..ale jelikož je to dnes týden, taka by měl plný týden, tak další nastupuje zítra… Tak to bude vždycky.

    Dneska to dořešíme s panem profesorem..právě se na tom pracuje

  • Albus Brumbál  píše:

    [36] Melodye, mail, web, 3. února 2006 08:25

    Pane profesore jen by mě zajímalo, jak se žije v obráze a jestli máte vnoučata?

    Od.: Vlastní rodinu vážně mám. Nechte se překvapit.

    [38] Kačulín, 3. února 2006 12:13

    Pane profesore mě by zajímalo jaký předmět jste učil před tím než jste se stal ředitelem?

    Od.: Přeměňování.

    [39] Anonimka, 3. února 2006 12:53

    pane profesore chtěla jsem se zeptat jaktože se nepoužilo k vyslíchání Siriuse veritasérium pak by se dokázalo že on nezradil Potterovi.

    Od.: Všechno se seběhlo moc rychle, nemohl jsem nic dělat. Kornelius by to nedopustil.

    [40] Lola, 3. února 2006 14:47

    Pane bývalí řediteli, chci se zeptat, koho typujete, že zvítězí dobro nebo zlo?(myslím tím Harry nebo Tom.)

    Od.: Rozhodně si myslím, že Harry má větší šanci. I tak obrovský kouzelník, jako je Tom, má své chyby a tou jeho největší je víte co..nevěří v hluboký cit, lásku, porozumění. Tímto má Harry navrch a je vyvolený. Rozhodně jsem na straně Harryho. Věřím mu.

    [42] Ragnar, 3. února 2006 15:30

    Mistře Brumbále chtěl sem se jen zeptat jestli nechcete harrymu radit ze svého Obrazu?

    Od.: Rozhodně, pokud si Harry pro radu přijde.

    [43] R.A.B., 3. února 2006 15:50

    Pane profesore, jeden malý dotaz, co posloucháte za hudbu (kromě komorní)?

    Od.: Neměl jsem příliš času poslouchat hudbu, ale poslechnu si cokoliv.

    [44] Francis, 3. února 2006 16:13

    Vážený pane profesore, ráda bych se Vás zeptala, co si myslíte o Blanch (poku jí ovšem znáte a můžete ji posoudit). Uctivě děkuji

    Od.: Tento dotaz bych raději vynechal.

    Pozn. Blanch: teeeda..k čemu mě to nutíte? Vyjadřovat se sama k sobě? J)

    [45] Terulka, mail, web, 3. února 2006 17:04

    Chtěla bych se zeptat, jak je možné, že před vámi vaši studenti Sirius Black, James Potter a Petr Pettigrew zatajili svou "přeměnu" ve zvěromágy, když se říká, že víte a vidíte vše?

    Od.: Říkat se to může, ale nikdo není dokonalý, ani já. Nemohu přece hlídat každého studenta.

    [47] bum, 3. února 2006 17:40

    Mě by zajímalo jak se jmenuje celým jménem váš bratr….

    Od. :Abeforth Brumbál (Dumbledore)

    [51] Tanril, mail, 3. února 2006 20:55

    Pane řediteli, jak tu tak pročítám předchozí dotazy, napadá mě pouze jedna otázka, kterou bych Vám mohla položit: Kdyby se Severus Snape (myslím ještě za dob své profesorské kariéry) objevil na snídani ve Velké síni s růžovými vlasy, jaká by byla Vaše reakce?

    Od.: Určitě bych mu je pochválil a sdělil mu, že to byla dobrá volba, že už se té věčné černé barvy potřeboval zbavit.

    [53] erni adewenterová, 3. února 2006 23:03

    Víme, že máte obraz ve své někdejší pracobně, ale máte ho i někde jinde jako třeba vaše předchůdkyně, co má také obraz u sv. Munga??

    Od. : Rozhodně, můj obraz nevisí jen v ředitelně. Občas si i v obraze potřebuji protáhnout kosti.

    [56] Nicol, sobota 10:29

    Pane, profesore, chtela jsem se vas zeptat na to, proc porad mate rad strejdu Severuse?

    Mám ho rád, poněvadž mu věřím. A mám proto dostatečné důvody.

    [61] Mia, mail, sobota 11:28

    Dobrý den pane profesore, mě neskutečně zajímá, co jste viděl v zrcadle z Erisedu ?

    Teplé ponožky.

    [62] Verča, sobota 12:23

    Dobrý dne pane profesore, moc by mě zajímalo jestli se vám líbí metal :))

    Uznávám všechny druhy hudby.

    [63] adam, mail, sobota 14:15

    Vážený pane profesore nebožtíku,

    já bych se vás chtěl zeptat na spoustu věcí, tak to vyřeším takto:

    Máte e-majla???????????????????????

    Bohužel už nejsem hmotný, email nevedu.

    [70] Giny, sobota 18:45

    Profesore Brumbále kdo myslíte že je R.A.B.

    Nepřísluší mi na to odpovídat.

    [90] Barborka(Siriuska), mail, web, neděle 12:03

    Budete se dneska dívat na Šarlatové písmeno, pane profesore?:DDD

    Od.: Ano, díval jsem se. Gary Oldman je můj nejoblíbenější here J)

    [132] ll, mail, pondělí 14:09

    dovolí mi mamka toho velkýho psa??

    Od. :Nezneužívám toho, že zvládám Nitrobranu. Záleží na tvé matce J

    [133] Peryka, web, pondělí 16:02

    Prosím Vás myslíte si, že Harry ví všechno a je dobře připraven k souboji s Voldemortem, nebo ještě něco jste mu neřekl? Díky

    Od.: Kdybych si nebyl jist, určitě byste to poznali.

    [135] Alia, pondělí 17:08

    Já bych se chtěla zeptat, co vidítě v zrcadle z Erisedu?

    Od. :Už jsem jednou odpovídal. Teplné ponožky.

    [136] voldemord, pondělí 17:34

    ja si te najdu brumbale i kdyz si mrtvej ale po pravde se mi ulevilo ze uz mi nikdo nerika ze ty si nejmocnejsi kouzelnik vsech dob je to des tet ale jsem to jáááááá coz je to nejlepsi hahahahahahaha

    Od.:  Stále tvrdím, že jsi obohacen omyly a chybami, které ty neuznáváš za důležité, Tome.

    [145] Hermiona, úterý 13:40

    Tohle určitě budete vědět, kdo tady bude příští týden pane profesore???

    Od. : To poznáte zítra, nechte se překvapit.

    [149] Lebel, mail, úterý 22:15

    Vážený pane profesore, ráda bych se Vás zptala, jak by se Vám líbyl, jako nový ředitel Bradavic, Severus Snape.

    Od.: Severusi bych to rozhodně přál, byl by to vhodný adept. Ale myslím, že Minerva je zkušenější, Severus má na práci jiné věci.

    Počínaje tímto časem už neodpovídám na žádné dotazy a jdu se uvelebit nazpět do svého obrazu. Zítra čekejte mého nástupce.

  • Blanch  píše:

    Tohle je opravdu rekord. Tolik příspěvků zde zatím nebylo.

  • Lola  píše:

    Je to supr nápad a kdo bude další na zpověd?

  • Klára  píše:

    Gratuluju Blanch že si to takhle stihla!!!

    Je to suprový:))))

    Už se těším na zítra!!!:)))))

  • Ragnar  píše:

    jo jsem zvědavý kdo tu bude,doufám že někdo živý..nebo to bude Sirius??

  • Blanch  píše:

    :)) mám takovou specialitku..aby se to trošku provětralo 🙂

  • Klára  píše:

    Možná příde i Harry Potter!!!:)))))))))

  • Lenka  píše:

    Takže přijde kouzelné tornádo :o)) TO by to tu určitě provětralo.

  • Klára  píše:

    Lenka:  Ha ha :)))))))

  • Blanch  píše:

    Lenka: skoro :)))

  • Ragnar  píše:

    Fakt??no tak dneska se tu ta osoba objeví ne???

  • Giny  píše:

    a kdy

  • Ragnar  píše:

    jo už by tu mohl někdo být…celý den čekám

  • adam  píše:

    Já sem ani kvůli tomu nešel do školy, a zatim nikdo nejde :-(

  • Ragnar  píše:

    já mám prázdniny… heč

  • Mia  píše:

    Tedy…s odpovědí nejsem dost spokojená a on si to takhle zabalí…já tam psala i něco víc…mno nic..příště by to chtělo dát do příspěvku knihu z blueboardu a strkat tam odpovědi pod otázky…

  • Klára  píše:

    Já mám taky prázdniny . . . :)))

  • Ragnar  píše:

    (-:

  • Klára  píše:

    :)))

  • Lucka  píše:

    Tak to vypadá, že tu bude Protiva, ale nechám se překvapit. Jsem zvědavá.

  • Ragnar  píše:

    bude tu dneska ještě někdo????

  • Klára  píše:

    Já mám takový pocit, že dneska nikdo nedojde!!!!

  • Ragnar  píše:

    jo asi to tak bude..no doufám že se to zítra zmnění

  • VodouchE  píše:

    beee, a já se tak těšila :-(

  • Phyllis  píše:

    Já si tedy myslím, že jste neviděl teplé ponožky v zrcadle z Erisedu, profesore.. mám takový pocit, že jste viděl, že zvítězilo Dobro nad Zlem.. (vím, že už nejspíš neodpovíte, ale prostě mi nedalo to sem nenapsat..)

    myslím, že se sem další postava dostane až někdy kolem půlnoci, tak je to u Blanch normální :))) vždyť ona přidává příspěvky až ve dvě ráno.. :)))

  • Blanch  píše:

    Mia: ale v úvodu je psáno, že se odpovídá pouze na jeden dotaz..žádné dodatečné otázky nepřipadají v úvahu..

    Jinak…společenstvo..další osoba(heh, jestli se to tak dá nazvat) ..se dostaví až zítra…před čtvrt hodkou jsem přijela domů a za další půl hodky jedu pryč, takže nemám čas nic vložit..navíc mi nějak blbne blog..grr..

  • Phyllis  píše:

    Blanch: sakriš! a já se těšila, že bude už dneska.. :-( no nic, počkám si do zítřka :)))

  • Ragnar  píše:

    no tak sem zvědavý kdo to bude a hlavně kdy tu bude

  • Phyllis  píše:

    Rag: tak to já taky..

  • Noemi  píše:

    Kdo bude nadávat Seviemu, bude bacaný přes zadeček! :)))

  • Klára  píše:

    Noemi: Tak to jsem zvědavá jak mi naplácáš:)))

  • ernia  píše:

    pche, pche, že by to byla Firenze? nebo Aragog?plosím plosím

  • Phyllis  píše:

    Blanch, plošíím, še jí šem lychle dáš? já uš še začíňám ňudiť.. :-(

  • Ragnar  píše:

    nebo Hermiona???nebo Ron???chtěl bych se zeptat co k sobě tihle dva cítí (-:

  • Klára  píše:

    Blanch tolik nedočkavců . . . . no tak  . . . . nasad tu už někoho!!!!

  • Blanch  píše:

    :-P Samááá voda 🙂

    Jinak..oznamuji, že dnes asi nepřibyde žádná nová povídka, poněvadž mi kleknul počítač a jsem teď na chvilku hostem na počítači od bráchy, takže je mi líto..

  • Ragnar  píše:

    a ta osoba se tu už dneska objeví??? já už tu chodím celej den a ono nic )-:

  • adam  píše:

    Já to nevydržim

  • Azkabanský mozkomor  píše:

    už je tady..

  • Phyllis  píše:

    fuj, taky jsem si všimla.. radši bych tady tedy měla Snapea, Voldemorta nebo kohokoliv jinýho, jenom ne mozkomora..

  • Blanch  píše:

    :)) To bylo schválně..však na ně taky dojde..původně jsem chtěla jednoho ze jmenovaných..ale chtělo to teď něco bezvýznameného..po Brumbálově formátu..

  • Ragnar  píše:

    no tak to bude celý týden mozkomor??? no tak to je smůla )-:

  • Blanch  píše:

    no bude.. koho bys tam chtěl..já nebudu zvát jen hlavní postavy :))

  • Phyllis  píše:

    Blanch: a pozveš někdy sebe? :-P

  • Blanch  píše:

    no..to uvidím, já nejsem postava z HP

  • Tichošlápek  píše:

    Chci se zeptat jestli bys neměl zájem o výměnou reklamu? Jestli jo tak napiš na E-mail nebo na stránky. Díky

  • Glum  píše:

    No tak to bylo dost ubohý.

  • Katka  píše:

    Ty si ubohá. Chtěla bych tě vidět, jak bys dokázala aspoň z desetiny to, co dokázala blanch. Náhodou je to skvělý nápad a kdyby to bylo ubohý, těžko by tu bylo 200 komentářů.. první mysli a pak něco mluv.

  • Blanch  píše:

    to chce klid a nohy v teple :)) Každý nemůže mít stejný názor..no 🙂

  • carry  píše:

    Že mi pošlete autogram,plosím!!!

    (jo a kde jste se naučil tak dobře česky)

    A taky bych ráda slyšela Váš názor na povídku,ve které jste se s Voldemortem zpil pod obraz?(omlouvám se za ten výraz)

  • Blanch  píše:

    bohužel, profesor už zde není přítomen, jeho týden uplynul :))

  • Glum  píše:

    Hej ty Katko!!!!!!!!!

    Je to můj názor, a ty mi do toho nebudeš kecat, já ti taky do tvého názoru nemluvím tak sklidni HORMON!!!!!!!! A NAVÍC JÁ JSEM TO ŘEKLA JENOM TAK.

    Promiň Blanch jestli jsem tě nějak urazila, tak se ti moc omlouvám, náhodou, Mně se moc líbý jak píšeš  nějak podobně jako moje 19letá sestřenice Marije.Ještě jednou se ti omlouvám:()

  • Blanch  píše:

    Ne v pohodě..koukám, že já to beru víc v pohodě, než lidi tady 🙂

  • Glum  píše:

    No to máš teda pravdu,tady by  se člověk bál říct klidně svůj názor ze strachu aby se někdo na tebe nenaštval a neurazil.

  • Blanch  píše:

    to je jenom net, to se nesmí brát tak příliš vážně..

  • Glum  píše:

    To teda ano.

  • Lily  píše:

    Já se chci zeptat na příběh, pokud vám to pane profesore nebude vadit…

    Uctivě se ptám  :

    Kdy už konečně bude další povídka Pikový král?! Já už se nemůžu dočkat! Jo a když už to budete vážený pane profesore psát, prosím moc atˇ necodí Ginny se Snapem ale se Síríkem.Já mám Siriuse hrozně ráda. Prosím,prosím :,(

  • Blanch  píše:

    Dotazy už skončily..už se neodpovídá..vždycky tu na to byl vyhrazen čas týden..takže už se asi odpovědi nedočkáš 🙂

    Jinak :))) Já už mám děj daný, už holt jeden pár se tam rýsovat bude, ale který, to ti neřeknu.. co ty víš, třeba tě to potěší, třeba zklamě, třeba dost překvapí 🙂

  • Heremína  píše:

    Chtěla jsem se Vás zeptat jestli jste byl někdy ženatý a nebo jestli byla ve vašem životě nějaká žena- jaká?  A pokud ně, nelitujete toho že jste nikdy nebyl zamilovaný???

    Děkuji Vám Heremína!! ♥

  • Doktor HP  píše:

    Hele zemřel jste doopravdy nebo žijete skryt? Mám totiž dost dobré důvody že Brumál žije 🙂 je toho hodně co se v HP napsalo podle čeho se dá určit že zijete. Jestli chcete znát ty důvody tak se mrkněte na můj web (http://www.doktorweb.esranky.cz)a najdete to tam všechno.

  • Blanch  píše:

    :))) každý vidí důkazy jinak 🙂

  • Heremína  píše:

    Proč jste mi neodpověděl pane řediteli???

    Heremína!! ♥

  • Blanch  píše:

    Protože pan ředitel už tady dávno není..kdyby sis přečetla pravidla, zjistila bys, že každá postava tu byla jen týden.. a tahle postava zde byla v datu 2. února 2006, což už jaksi nestihla odpovědět :))) Je mi líto

  • Heremína  píše:

    Aha… tak to nic… a kdo tu je teď – myslím v přítomnośti? Já jen pro představu, ale jesytli nemáš čas tak já si to nějak najdu sama… :-´)

  • dracice  píše:

    ja myslim ze snape musel tu kltbu pouzit protoze byl zavazan neporusitelnym slibem.takze budto on a nebo brimbal a jelikoz to byl vzdycky promasteny skrcek zahrabane v cerne magii a byl ve zmijozelu je jasne ze si vybral svuj zivot a ne vas pane profesore brubmbale.nebo spis byvALY…….JINAK…NEMUZETE HARRYMU RADIT Z OBRAZU?NEJAKOU STOPU NEBO TAK A NERIKEJ ZE VSE MA SVUJ CAS PROTOZE TOMA RADDLA HARRY NEDOKAZE ZABIT SAM A VYHLEDAT ITEALY .JE MLADY A NEZKUSENY

  • Blanch  píše:

    teď tu není nikdo, teď jsem tu já :))))

  • dracice  píše:

    blanch tak proc neodpovis ty ?=)

  • Blanch  píše:

    Já nejsem on :)))))

  • dracice  píše:

    blanch no a co ?tak se za nej vydavej=)))))))

  • Blanch  píše:

    nemám proč 🙂

  • abs  píše:

    prosimtě napiš mi na e-mail jak sestavim vířivej proud (myslim ten na bázi elektro magnetických cívek ve válcovitém průdušném prostoru o poloměru kruhu asi 1/2m a o délce 2m )díky moc mi to pomůže

  • Blanch  píše:

    abs já jsem na fyziku a matiku pěkný pako, fakt nepomůžu 🙁

  • Heremína  píše:

    Hele blanch já sem tě chtěla o něco poprosit – můžu použít tvou povídku jak James zbalil Lilly? Já bych tam samo napsala že jsi to psala ty a klidně bych ti dala i adresu kde si to můžeš i zkontrolovat. Jen sem chtěla od tebe dovolení =o)

  • Blanch  píše:

    Her můžeš 🙂 Jsi hodná, že ses zeptala..moc lidí to nedělá 🙂

  • Heremína  píše:

    Jé tak moc díky!!

  • Heremína  píše:

    Jo a chceš teda vědět kam to dávám??

  • Blanch  píše:

    no můžeš, mrknu se ti tam, až budu mít čas 🙂

  • Heremína  píše:

    Je to na http://www.knihovnahp.nanic.cz a napsala jsem tam, že jsi moje kamarádka… a použiila jsem tam některé tvé povídky :-)… je to ke škole http://www.hp-school.nanic.cz btop je moje škola .-)

  • Blanch  píše:

    Her :)) Dobře, kamarádko :)) Děkuji ti 🙂

  • Heremína  píše:

    Snad ti to moc nevadí.. ale já myslím že ne…až bude čas tak se tam mrkni!!! pá!

  • Blanch  píše:

    Her už jsem tam byla a nevadí 🙂

  • Heremína  píše:

    Aha… tak nic… trapas… a co tomu říkáš?

  • Andy  píše:

    v jakém díle zemře profesor Brumbál a kdy ????????????? moc moc to spěchá…………. napište mi prosím na Mail

  • scorpio  píše:

    loool take kydy davelno alendo do vendo a regia satanas ave!!!!

  • vaclav klaus  píše:

    to je na hovnu ani neopoviš tak co s tebou mam dělat vylizana hlavo

Odpověz

Můžete použít HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

code